Vereniging Maarten Tromp

Hoofdpagina

Geachte leden,

Met trots kan ik u melden dat het Zijne Majesteit de Koning heeft behaagd om onze penningmeester Kees Poortvliet te benoemen tot lid in de orde van Oranje Nassau. Nadat hij op maandag 26 april digitaal is toegesproken door burgemeester de Jong van Westvoorne, werden dinsdag jl. de bijbehorende versierselen thuis uitgereikt,die door echtgenote Joke werden opgespeld.
Mede vanwege het feit dat Kees ruim veertig jaar penningmeester is van onze vereniging heeft hij deze onderscheiding ontvangen.

Foto 1. De burgemeester spreekt Cees en Joke toe.   Foto 2. Joke spelt de versierselen op.

Zoals wellicht bekend was het de bedoeling dat wij vanwege het 40-jarig bestaan van de vereniging op 15 april jl. een boottocht zouden gaan maken en de burgemeester was bereid gevonden om voorafgaand aan de afvaart de onderscheiding aan boord uit te reiken.
Helaas heeft de pandemie roet in het eten gegooid.
Die boottocht komt er uiteraard alsnog, maar we moeten nog wel even wachten tot het juiste veilige moment daar is.

Wij hopen dat Kees en Joke nog vele jaren in goede gezondheid van dit eerbetoon mogen genieten en dat onze vereniging nog heel lang van de diensten van onze penningmeester gebruik mag maken.

Ab Poldervaart