jas parajumpers,parajumpers amsterdam,parajumpers denali,parajumpers heren

WANG Wen - liang uit maïs , Xi lachend begroet , zoals gewoonlijk , stak zijn hand uit om handen te schudden met hem. WANG Wen - liang snel zwaaide zegt: " Nee, nee , het leren oom , ik geef alleen maar koren seal uitwerpselen , vieze handen ! "

Decentralisatie in Los mijne , heeft hij een transistorradio . " Hij vertelde ons heel weinig over de staatszaken , maar zijn radio was vol met nieuws over de situatie in het land . " Du Daojie herinnert .

" Sommige mensen zeggen waarom een grote investering in het niet maken Kan trek van de economie . " Li Yining zei , " de totale economie is belangrijk , maar de structuur is belangrijker . " Li Yining zei , de structuur van de productiecapaciteit niet verandert kan weer leiden overcapaciteit , en nog ernstiger probleem , " hoe het te beëindigen wanneer "

Ik heb naar 183 landen over de hele wereld , dat we iets kunnen leren , zijn er veel buitenlandse landen . " Li zei, in feite , zijn de westerse buitenlandse leiders gewaardeerd landbouw .