parajumpers jacket,parajumpers jas,parajumpers jassen,parajumpers jassen dames

Oktober 1976 , " Bende van Vier " was verpletterd , mensen graag het nieuws verspreiden . " 'Four ' hulp na breken , het leren oom en vader nodigde me uit voor een diner Zelden het koken gewoonten oom kok , chef chirurg , terwijl hakken , tijdens het zingen : . ' Qi Qiang Qiang Qiang Qiang Qiang Qi Qi ' , heel gelukkig . " WANG Wen - liang herinnert .

Praten over ontwikkeling : China neemt de weg van de vrede in de afgelopen jaren , buitenlandse beoordeling van China meer en meer , Li is van mening dat het merendeel van de positieve evaluatie : . "Ik denk dat onze vriend is nog steeds veel Voorbeeld , het aanknopen van diplomatieke betrekkingen met ons land heeft meer dan 170 , de meeste weerspiegelen goed . "

Mevrouw Lam zei dat hoewel er haar buitenlandse kamers van koophandel had verteld in Hong Kong wordt geconfronteerd met moeilijkheden in het leven , met inbegrip van internationale scholen spanningen , de luchtkwaliteit en de hoge vastgoedprijzen en andere moeilijkheden , maar ze gelooft dat Hong Kong heeft om agressiever te concurreren in de wereldwijde talent , Hong Kong overheid kan stimuleren wonen overwegen in een ander land, of in het vasteland van Hong Kong of verdere braindrain .

Onverminderd het uitgangspunt van de invoer van arbeid lokaal belang

Mevrouw Lam wees erop dat de snelle vergrijzing van de bevolking betekent dat er in 2018 , na de beroepsbevolking zal zijn piek van 3.170.000 te bereiken , daarna geleidelijk afnemen , waardoor de beroepsbevolking krimpt , " de werkende bevolking ouder dan 15 jaar gedaald tot 49,5 procent 58,8 procent , of minder dan de helft van de bevolking heeft werk , terwijl de afhankelijkheidsratio bevolking gestegen tot 71,2 per honderd mensen afhankelijk zijn , dat wil zeggen , de heffingsgrondslag wordt verder verkleind . "

Li Yining zei : " Wij Chinezen zijn binnen onze mogelijkheden , inspanningen voor de ontwikkeling . "

" Sommige mensen zeggen waarom een grote investering in het niet maken Kan trek van de economie . " Li Yining zei , " de totale economie is belangrijk , maar de structuur is belangrijker . " Li Yining zei , de structuur van de productiecapaciteit niet verandert kan weer leiden overcapaciteit , en nog ernstiger probleem , " hoe het te beƫindigen wanneer "